Containere navale
Containere navale sunt echipamente de transport construite dintr-un compartiment, complet sau partial inchis, destinat sa transporte marfuri. Avand un caracter permanent si fiind astfel destul de rezistent pentru a permite folosirea lor repetata, sunt special concepute pentru:
- a usura transportul de marfuri, fara reincarcarea intermediara.
- prin unul sau mai multe mijloace de transport astfel incat sa fie usor de manipulat.
- mai ales in timpul transbordarii dintr-un mijloc de transport in altul.
- astfel incat sa fie umplute sau golite cu usurinta si avand un volum interior de cel putin 30 metri cubi.
Transportul de containere navale in Romania se face prin transportul intermodal al societatilor de transport naval containerizat.
In afara de costuri reduse, clientii din Romania care folosesc transportul de marfuri containerizat mai beneficiaza:
- de transportarea directa a containerelor in tara.
- evitand astfel costuri si timp suplimentar asociate cu formalitatile de tranzit prin tarile vecine pe cale rutiera.
Pe langa acestea, transportul maritim cu containere navale – direct ofera si alte avantaje precum:
- posibilitatea de a transporta nu doar containere standarde dar si containere cu suprasarcina, agabaritice, containere cu marfuri periculoase.
- precum si alimentarea cu electricitate a containerelor frigorifice pe durata transportarii acestora pe nava sau camion.
Terminalul de containere din Constanta este cel mai important nod logistic de transportare a containerelor pe Marea Neagra.
Conexiunea directa cu Terminalul de Containere Constanta Sud ofera companiilor posibilitatea de a coopera cu nouasprezece linii internationale de transport containere navale pe mar.
Aceste companii sunt prezente in Constanta si ofera serviciile sale in toata lumea, la tarife competitive.
Dezvoltarea rapida a transporturilor containerizate se explica prin eficienta lor economica ridicata.
In transportul maritim, eficienta se manifesta prin:
- reducerea operatiunilor de transbordare si cresterea productivitatii muncii in realizarea acestor operatiuni de zece sau chiar cincisprezece ori.
- reducanducere corespunzatoare a fortei de munca necesara.
- reducerea cheltuielilor de stivuire a marfurilor de circa noua ori.
- reducerea de cinci ori a timpului de stationare a navelor in porturi.
- reducerea cheltuielilor totale cu transportul si transbordarea marfurilor de circa trei ori in comparatie cu metodele clasice de transport.
Compania noastra comercializeaza containere navale pentru transport maritim sau pentru depozitare containere scoase din uz maritime.
Va stam la dispozitie pe formularul de cerere de oferta prezent pe site.
Vedeti si sectiunea cabine paza Oradea !